PACK DQ -  Produttore di imballaggi flessibili è fornitore di sacchetti stand up, cuncintratu in l'industria di stampa da u 1991                          Tel: +86-18125839585​​​​​​ E-mail: dqpack@danqing.net

Lingua
VR

FAQ

1.Chì hè u MOQ?
Per i clienti lucali, u MOQ hè 5,000pcs per ogni disignu. Per i clienti d'oltremare, u MOQ hè 10,000pcs per ogni disignu.
2.What hè u sfarente trà stampa serigrafia& Stampa offset?
A stampa di serigrafia hè principalmente aduprata per gràfiche simplici. Pantone no. o campioni di culore deve esse furnitu da i clienti. A stampa offset hè per gràfiche più cumplicate, cambiate graduali di culore o stampe. Ci sò 4 culori basi rossu, blu, giallu& neru. Puderanu esse mischiati più di 10 culori. A maschera bianca hè generalmente aghjuntu per rinfurzà l'imaghjini di i prudutti. I clienti ùn anu micca bisognu di furnisce alcun Pantone no. o campioni di culore.
3.What hè u principale sfarente trà PP, PVC& PET?
3 materiali anu caratteristiche diverse: PP - Rispetta l'ambiente& costu efficace, pudemu usà ultrasuoni o colla PP insemePET - Amichevule à l'ambiente& altu livellu di trasparenzaPVC - altu livellu di trasparenza& largamente usatu

Vantaghji

1.Dopu à e valutazioni di u campu realizate da i principali organismi di certificazione di u mondu in situ, DQ PACK hè statu certificatu da BV, FDA, SGS è GMC, è ancu da u sistema di gestione di qualità ISO9001-2018.
2,18 milioni di ordini da paesi stranieri.
3.Semu u vostru one-stop-shop per trasfurmà precisamente u vostru cuncettu in realità è uttene i vostri sacchetti di imballaggio consegnati rapidamente è in modu efficiente.
4.U nostru prucessu tutale di produzzione hè realizatu in cunfurmità cù i requisiti di ISO9001-2018, è a nostra marca "DQ PACK CN" hè diventata una marca famosa chì mantene una pusizione di punta in i mercati domestici di imballaggi flessibili laminati è campi di stampa.

À propositu di DQ PACK

DQ PACK hà iniziatu u so impegnu à furnisce soluzioni di imballaggi è stampate flessibili persunalizati in 1991. Basatu in a pruvincia di Guangdong, a nostra cumpagnia hà più di 200 impiegati cù 30 000 metri quadrati di facilità in u Parcu Industriale Dongshanhu. U nostru attellu di fabricazione copre una superficie di pavimentu utilizzabile tutale di 35.000 metri quadrati è vene equipatu di 6 linee automatiche di imballaggio è stampa, 4 linee avanzate di laminazione senza solventi à alta velocità. Tuttu u nostru prucessu di produzzione hè realizatu in cunfurmità cù i requisiti di ISO9001-2018, è a nostra marca "DQ PACK CN" hè diventata una marca famosa chì mantene una pusizione di punta in i mercati domestici di imballaggi flessibili laminati è campi di stampa. Cum'è una sucietà di imballaggio flessibile di punta cù l'esportazione autonoma in u mercatu di stampa lucale, DQ PACK hà stabilitu filiali in Malesia è Hong Kong rispettivamente. Dopu à e valutazioni di campu realizate da i principali organismi di certificazione in u mondu, DQ PACK hè statu certificatu da BV, FDA, SGS è GMC, è ancu da u sistema di gestione di qualità ISO9001-2018. I nostri sacchetti stand-up è i filmi stampati in rollu sò esportati in più di 120 paesi è regioni cumpresi USA, Regnu Unitu, Messicu, Turchia, Australia, Camerun, Libia, Pakistan, etc., è sò particularmente apprezzati è altamente fiduciati da i nostri clienti in u mondu sanu. Avemu ancu assuciatu cù parechji pruduttori di bevande famosi in u mondu per sviluppà soluzioni di imballaggio flessibili. DQ PACK abbraccia a so filusufia "offre benefizii à l'impiegati, assumendu a responsabilità di a sucietà", u scopu di sforzà di diventà u megliu partenariu di u mercatu lucale per i clienti è i fornitori glubale. Avemu creatu per i nostri impiegati un ambiente di travagliu pulitu è ​​​​confortu sustinutu da un attellu senza polvere di 300.000 livelli. Inoltre, avemu introduttu l'ossidante termale rigenerativu (RTO) da u Gruppu Tecam di Spagna, chì permette l'emissioni di VOC chì rispondenu à i Norme Naziunali, per mantene u nostru impegnu per a sucità. Noi di DQ PACK simu dedicati à a crescita è a migliione custanti in a fabricazione di prudutti di imballaggi flessibili verdi à bassu carbonu ecologicu utilizendu materiali biodegradabili è riciclabili, sviluppendu tecnulugia di processu di calandratura di alta barriera è coestrusione, è tecnulugia di stampa UV senza solventi. A nostra cumpetenza prufessiunale è i nostri sforzi sò cuncentrati à rializà stu impegnu è dà à più clienti u megliu serviziu. Avete pensatu à imballà i vostri prudutti? Semu sempre quì per aiutà.


Infurmazione Basic
  • Annu stabilitu
    --
  • Tipu d'affari
    --
  • Paese / Regione
    --
  • Industria principale
    --
  • Prudutti principali
    --
  • A persona ghjuridica d'impresa
    --
  • Impiegati Totali
    --
  • Valore annuale di output
    --
  • Mercatu di exportazione
    --
  • Clienti Cooperated
    --
Cuntatta ci

Approfitta di a nostra cunniscenza è sperienza senza rivali, vi offremu u megliu serviziu di persunalizazione.

Mettite in cuntattu 

Sì avete qualchì quistione nantu à i nostri prudutti o servizii, sentite liberu di ghjunghje à a squadra di serviziu di u cliente. Fornite esperienze uniche per tutti quelli implicati cù una marca.  Avemu un prezzu preferenziale è prudutti di megliu qualità per voi.

Cunsigliatu
Sò tutti fabbricati secondu i più stretti standard internaziunali. I nostri prudutti anu ricevutu favore da i mercati domestici è stranieri.
Avà sò largamente esportati in 200 paesi.
Chat with Us

Mandate a vostra indagazione

Sceglite una lingua sfarente
English
العربية
Deutsch
Español
français
italiano
日本語
한국어
Português
русский
简体中文
繁體中文
Afrikaans
አማርኛ
Azərbaycan
Беларуская
български
বাংলা
Bosanski
Català
Sugbuanon
Corsu
čeština
Cymraeg
dansk
Ελληνικά
Esperanto
Eesti
Euskara
فارسی
Suomi
Frysk
Gaeilgenah
Gàidhlig
Galego
ગુજરાતી
Hausa
Ōlelo Hawaiʻi
हिन्दी
Hmong
Hrvatski
Kreyòl ayisyen
Magyar
հայերեն
bahasa Indonesia
Igbo
Íslenska
עִברִית
Basa Jawa
ქართველი
Қазақ Тілі
ខ្មែរ
ಕನ್ನಡ
Kurdî (Kurmancî)
Кыргызча
Latin
Lëtzebuergesch
ລາວ
lietuvių
latviešu valoda‎
Malagasy
Maori
Македонски
മലയാളം
Монгол
मराठी
Bahasa Melayu
Maltese
ဗမာ
नेपाली
Nederlands
norsk
Chicheŵa
ਪੰਜਾਬੀ
Polski
پښتو
Română
سنڌي
සිංහල
Slovenčina
Slovenščina
Faasamoa
Shona
Af Soomaali
Shqip
Српски
Sesotho
Sundanese
svenska
Kiswahili
தமிழ்
తెలుగు
Точики
ภาษาไทย
Pilipino
Türkçe
Українська
اردو
O'zbek
Tiếng Việt
Xhosa
יידיש
èdè Yorùbá
Zulu
Lingua attuale:Corsu